Informacje i Pomoc

  • WYSYŁKA I DOSTAWA TOWARU

    WYSYŁKA I DOSTAWA TOWARU

    • FORMY WYSYŁKI I CZAS DOSTAWY

      FORMY WYSYŁKI I CZAS DOSTAWY

      Nasze paczki dostarcza firma kurierska DPD. Od momentu nadania paczki, przesyłka zostaje doręczona do Ciebie w czasie 48h. W ciągu pierwszych 24h, przesyłka trafia do najbliższego przedstawicielstwa DPD, gdzie możesz odebrać ją samodzielnie. W ciągu kolejnych 24h powinna zostać dostarczona do Ciebie, pod wskazany w zamówieniu adres.

    • GODZINY DORĘCZEŃ I ODBIÓR TOWARU

      GODZINY DORĘCZEŃ I ODBIÓR TOWARU

      Przesyłki dostarczane są w dni robocze, w godzinach od 11:00 do 18:00. Godzina dostarczenia jest zależna od lokalizacji adresata. Istnieje możliwość ustalenia godziny dostawy, w tym celu skontaktuj się bezpośrednio z lokalnym oddziałem firmy DPD.

      Na stronie www.dpd.com.pl znajdziesz numery telefonów do Odziałów firmy DPD.

      W przypadku Twojej nieobecności, kiedy nie powiodła się próba doręczenia przesyłki:

      1. Możesz zamówić drugie doręczenie.
      2. Doręczenie jest nieodpłatne i może być zrealizowane tylko na określony wcześniej adres dostawy. Skontaktuj się z przedstawicielem DPD aby zamówić ponowne doręczenie.

      3. Przesyłkę możesz odebrać osobiście w lokalnym oddziale firmy DPD.
      4. Skontaktuj się wcześniej z przedstawicielem firmy aby ustalić czas odebrania przesyłki (może znajdować się np. jeszcze w samochodzie kuriera).

      Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni od dnia następnego po awizowaniu przesyłki. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.

    • GDZIE JEST MOJA PRZESYŁKA?

      GDZIE JEST MOJA PRZESYŁKA?

      W każdym momencie możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

      Po złożeniu zamówienia obsługa sklepu przystępuje do realizacji zamówienia. Na Twoim koncie w sklepie SIMISOLA w zakładce ZAMÓWIENIA możesz sprawdzić status realizacji zamówienia.

      Kiedy zamówienie zostało przez nas zrealizowane i przekazane kurierowi obok statusu widnieje NUMER PRZESYŁKI. Na stronie www.dpd.com.pl posługując się numerem przesyłki możesz sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

      W przypadku problemów z doręczeniem, ustalenia godziny doręczenia czy też odbioru osobistego skontaktuj się z najbliższym lokalnym przedstawicielstwem firmy DPD. Numery telefonów i adresy dostępne są pod adresem www.dpd.com.pl

    • WYSYŁKA ZA GRANICĘ

      WYSYŁKA ZA GRANICĘ

      W celu ustalenia warunków wysyłki zamówienia za granicę, przed jego złożeniem prosimy o kontakt z nami pod adresem simisola@simisola.home.pl

      Prosimy o informacje jakie produkty chcesz zamówić oraz o kraj do którego zamówienie ma zostać wysłane.

      Skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o warunkach złożenia zamówienia, terminie realizacji i kosztach dostawy.

  • PŁATNOŚCI I KOSZTY PRZESYŁKI

    PŁATNOŚCI I KOSZTY PRZESYŁKI

    • FORMY PŁATNOŚCI

      FORMY PŁATNOŚCI

      W sklepie SIMISOLA, możesz wybrać spośród poniżej wymienionych form płatności. Wybór formy płatności ma wpływ na całkowity koszt zamówienia.

      ZA POBRANIEM
      Zapłacisz za towar przy odbiorze przesyłki, pieniadze wręczysz kurierowi.

      PRZEDPŁATA NA KONTO
      Po złożeniu zamówienia otrzymasz numer konta na które możesz dokonać przelewu ze swojego konta bankowego.

      PAYU: PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNE
      Szybka i wygodna forma płatności. Podczas finalizowania procesu zakupu w koszyku sklepu, następuje przekierowanie na bezpieczną witrynę firmy PayU, gdzie możesz dokonać płatności za pomocą kart płatniczych i kredytowych (Visa, MasterCard) lub zrealizować szybki przelew z listy wybranych polskich banków.

      Wszystkie informacje dotyczące płatności realizowane są pomiędzy Klientem i firmą PayU, nie są one znane ani udostępniane obsłudze sklepu SIMISOLA (sklep informowany jest jedynie o wyniku transakcji).

      Niektóre karty Visa Electron mogą być nieobsługiwane przy płatnościach w internecie. Decyduje o tym bank wystawiający kartę.

    • KOSZTY PRZESYŁKI

      KOSZTY PRZESYŁKI

      *DO OPRACOWANIA*

  • WYMIANA, ZWROT I REKLAMACJE

    WYMIANA, ZWROT I REKLAMACJE

    • WYMIANA TOWARU NA INNY

      WYMIANA TOWARU NA INNY

      Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, masz możliwość zwrotu lub wymiany towaru na inny, bez podania przyczyny, w terminie 10 dni od daty jego otrzymania.

      Towar musi zostać zwrócony w stanie niezmienionym tzn. nie może nosić śladów użytkowania, musi być czysty, z metkami, w oryginalnym opakowaniu.

      ABY WYMIENIĆ TOWAR NA INNY:

      1. Złóż nowe zamówienie. Jako formę płatności wybierz "Przedpłata na konto" a w polu "Uwagi do zamówienia" wpisz: WYMIANA zamówienia nr (podaj numer zamówienia).
      2. Pobierz i wypełnij:

        FORMULARZ WYMIANY LUB ZWROTU TOWARU
      3. Starannie zapakuj towar aby uchronić go przed zniszczeniem w trakcie transportu. Dołącz dowód sprzedaży oraz wypełniony formularz wymiany i zwrotu. Przesyłkę wyślij na adres:

        Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAT Arkadiusz Włodarczak
        simisola.pl
        ul. Hryniewieckiego 1
        70-606 Szczecin

        Koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas "za pobraniem".
      4. Jeśli wystąpi różnica w cenie, skontaktujemy się z Tobą aby poinformować o wysokości niedopłaty lub zwrócimy nadpłatę na Twój rachunek bankowy.

      Towar nie spełniający warunków wymiany (uszkodzony, używany, bez dowodu zakupu, bez metek, oryginalnego opakowania) będzie odesłany na koszt Konsumenta.

      Więcej informacji w Regulaminie sklepu.

    • ZWROT TOWARU

      ZWROT TOWARU

      Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, masz możliwość zwrotu lub wymiany towaru na inny, bez podania przyczyny, w terminie 10 dni od daty jego otrzymania.

      Towar musi zostać zwrócony w stanie niezmienionym tzn. nie może nosić śladów użytkowania, musi być czysty, z metkami, w oryginalnym opakowaniu.

      ABY ZWRÓCIĆ TOWAR:

      1. Pobierz i wypełnij:

        FORMULARZ WYMIANY LUB ZWROTU TOWARU
      2. Starannie zapakuj towar aby uchronić go przed zniszczeniem w trakcie transportu. Dołącz dowód sprzedaży oraz wypełniony formularz wymiany lub zwrotu.

        Przesyłkę wyślij na adres:

        Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAT Arkadiusz Włodarczak
        simisola.pl
        ul. Hryniewieckiego 1
        70-606 Szczecin

        Koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas "za pobraniem".
      3. Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

      Towar nie spełniający warunków zwrotu (uszkodzony, używany, bez dowodu zakupu, bez metek, oryginalnego opakowania) będzie odesłany na koszt Konsumenta.

      Więcej informacji w Regulaminie sklepu.

    • REKLAMACJE

      REKLAMACJE

      *DO OPRACOWANIA*

  • KONTAKT I OBSŁUGA KLIENTA

    KONTAKT I OBSŁUGA KLIENTA

    • KONTAKT W SPRAWIE ZAMÓWIEŃ

      KONTAKT W SPRAWIE ZAMÓWIEŃ

      W sprawie zamówień, reklamacji, wymiany i zwrotów towaru prosimy konaktować się z nami pod adresem simisola@simisola.home.pl

      Na stronie www.simisola.pl/kontakt.html znajduje się formularz kontaktowy oraz numery telefonów i adres sklepu.

      Pracujemy w dni powszednie, pn-pt, 10:00 - 16:00

    • WSPÓŁPRACA, INFORMACJE, ZAMÓWIENIA HURTOWE

      WSPÓŁPRACA, INFORMACJE, ZAMÓWIENIA HURTOWE

      Zapraszamy do kontaktu pod adresem hello@simisola.pl

ZamknijZamknij

Newsletter

Najnowsze informacje o promocjach,
nowościach i wyprzedażach.

Adres email: Wyślij
ZamknijZamknij

Tabela Rozmiarów

Damskie:

Męskie:

Dziecięce: